Кафедра маркетингу

Постійний URI для цієї колекції

Огляд

Останні матеріали

Зараз показується 1 - 5 з 367
  • Матеріал
    ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ В УМОВАХ ГЕОПОЛІТИЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
    (Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки), 2025) Семенда О. В. ; Корман І. І.
    У статті здійснено всебічне наукове дослідження сучасного стану, динаміки та перспектив розвитку ринку соняшникової олії в Україні в умовах геополітичної нестабільності. На основі комплексного аналізу репрезентативних статистичних даних та експертних оцінок детерміновано ключові тенденції виробництва та експорту, трансформації логістичних ланцюгів, модифікації географії збуту та адаптації маркетингових стратегій вітчизняних виробників. Проведено глибинний аналіз факторів впливу на функціонування галузі у середньостроковій перспективі. Сформульовано науково обґрунтовані рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності українських підприємств на ринку соняшникової олії в контексті сучасних викликів та можливостей. Аргументовано необхідність диверсифікації експортних напрямків, імплементації цифрових технологій у маркетингові процеси та інтенсифікації розвитку нішевих сегментів продукції в умовах актуальної геополітичної турбулентності.
  • Матеріал
    СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ B2B-МАРКЕТИНГУ: ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИХ МОДЕЛЕЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
    (Збірник наукових праць Уманського національного університету. Серія «Економічні науки», 2025) Макушок О. В. ; Корман І. І. ; Семенда О. В.
    У статті проаналізовано стратегічні підходи до цифрової трансформації B2B-маркетингу в умовах глобальної діджиталізації та зовнішніх викликів, зокрема війни в Україні. Особливу увагу приділено формуванню клієнтоорієнтованих бізнес-моделей, ролі цифрових інструментів, таких як CRM, CDP, аналітика великих даних і штучний інтелект. Здійснено порівняльну оцінку ефективності різних цифрових стратегій у B2B-сегменті, визначено ключові чинники успішного впровадження цифрових рішень і окреслено напрями їх практичного використання в українському бізнес-середовищі.
  • Матеріал
    Стратегії маркетингової адаптації бізнесу в Україні до умов невизначеності
    (Norwegian Journal of development of the International Science, 2025) Семенда О. В.
    У статті досліджено сучасні підходи до формування маркетингових стратегій адаптації українських підприємств в умовах невизначеності та кризових явищ. Розкрито теоретичні засади побудови адаптивних маркетингових стратегій, здійснено систематизацію ключових підходів до управління маркетинговою діяльністю в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Проаналізовано особливості впровадження адаптивних стратегій у контексті актуальних викликів, з якими стикається українська економіка. Запропоновано комплексну модель маркетингової адаптації, що враховує специфіку функціонування підприємств в умовах постійних змін і високого рівня невизначеності.
  • Матеріал
    ІНТЕГРАЦІЯ ЛОГІСТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
    (Наукові праці МАУП. Економічні науки, 2025-06-10) Корман Ірина Іванівна ; Семенда Ольга Володимирівна ; Макушок Ольга Василівна
    У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти інтеграції логістичних процесів у цифрові маркетингові стратегії в умовах розвитку електронної комерції. Обґрунтовано роль логістики як чинника формування клієнтського досвіду та конкурентних переваг. Проаналізовано зарубіжні та українські прак- тики (Amazon, Zalando, Rozetka, Нова Пошта, Prom.ua), які демонструють ефективність поєднання ло- гістичних сервісів із персоналізованими маркетинговими комунікаціями. Запропоновано авторську модель інтеграції логістичних процесів у маркетингову воронку e-commerce. Подано динаміку обсягу онлайн-про- дажів в Україні у 2019-2024 рр. Сформульовано рекомендації для вітчизняних компаній щодо підвищення ефективності взаємодії між логістикою та цифровим маркетингом у межах стратегічного управління.
  • Матеріал
    Дослідження моделей оптимізації діяльності на ринку продукції рослинництва
    (Наука і техніка сьогодні, 2025-03-12) Корман Ірина Іванівна ; Мазур Юрій Павлович ; Транченко Олександр Михайлович
    В статті проведено аналіз існуючих економіко-математичних моделей, які використовуються для оптимізації виробництва, зберігання та реалізації продукції рослинництва, що є складним, але необхідним процесом, який дозволить Україні зміцнити свої позиції на світовому ринку зерна та забезпечити сталий розвиток аграрного сектору